פרקטים המוסיפים יופי רב לכל משרד

בעת תכנון משרד חדש או לאחר שיפוץ, קיימות נקודות רבות שיש לקבל לגביהן החלטה המשלבת פונקציונליות ויופי במשרד.

אחד הנושאים המהותיים הוא אם להתקין פרקטים או לרצף באריחי קרמיקה, גרניט פורצלן, או אריחי אבן מסוגננים. 

יתרונות של פרקטים למשרד 

משרד מורכב בדרך כלל מרחבת הכניסה ואולם המתנה, חדרים של בעלי התפקידים, חדרי ישיבות, מטבח ושירותים. ההנהלה מעוניינת ברוב המקרים ליצור מרחבים נעימים עבור העובדים שנמצאים במקום שעות רבות בכל יום. המגמה היא להעניק להם אווירה ביתית וחמה שתקל עליהם בכל השעות הרבות הללו של משימות מחוץ לבית. 

הפרקטים הם לוחות עץ שמעניקים תחושה חמימה ומשפחתית עקב הטמפרטורה הנעימה לאורך כל השנה. מעבר לכך הם מוסיפים רבות לתדמיתו של המשרד כיוון שהוא נראה מזמין ומאד נעים להסתובב בין החדרים וחדרי הישיבות.

בחירת פרקטים למשרדים 

ברוב הדירות נמצאים בכל יום בני הבית ולפעמים גם חברים ואורחים אחרים פה ושם. לעומת זאת אל המשרדים מגיעים בכל יום העובדים הקבועים ובנוסף לכך הרבה מאד ספקים, קולגות, לקוחות ועוד הבאים לישיבות ובנוסף לכך שליחים, נציגים מחברות שונות המגיעים לפגישות של אחד על אחד עם עובדי המשרד. כך שמדובר בכמות הרבה יותר גדולה בכל יום של דריכת רגל על הפרקטים. כל באי המשרד נועלים נעליים וחלק גדול מהנשים נועל נעלי עקב להבדיל מהבתים שבהם חלק מהזמן בני הבית הולכים גם יחפים כך שלא קיים האלמנט של כובד הנעל. לכן, שצריך להתאים את סוג הפרקט לכמות הגדולה של הגורמים השונים המסתובבים לאורך כל היום על הפרקטים.

זו הסיבה שמשרדים רבים בוחרים לרכוש פרקטים מעץ טבעי כיוון שהם הרבה יותר איתנים מפרקטים מלמינציה והם מסוגלים לשאת את העומס היום יומי במשרדים. הפרקטים מעץ טבעי הם לוחות עץ טבעיים ויפהפיים שאפשר לרכוש במגוון צבעים מהגוונים הבהירים דרך כל הספקטרום של החום ועד הגוונים הכהים והצבע השחור, ברבים מהם אפשר לראות את הטבעות המקיפות את גזע העץ. 

ברוב המשרדים בוחרים בגוון אחד של פרקט שיותקן בכל רחבי המשרד או מחליטים על גוון אחד שיותקן בכל החדרים ועל גוון שני שיותקן בחדרי הישיבות ובמבואה.

תשומת לב רבה מוקדשת גם לבחירת הפרקט במטבח מכיוון שגם שם מבקרים כל העובדים כמה פעמים ביום, באופן טבעי יהיו פה ושם מים ולחות בשל הפעילות, הכנת השתיה החמה וחימום המזון. הפתרון האולטימטיבי הוא התקנת פרקט הכולל PVC המותאם לחדרים שיש בהם לעתים כמויות קטנות של מים על הרצפה ולחות בחלל החדר. גם את הפרקטים הללו אפשר לרכוש בהרבה דגמים וצבעים, כדי ליצור התאמה מרבית לפרקטים בשאר חלקי המשרד. 

המשרד הוא חלון הראווה של העסק 

המשרד הוא חלון הראווה של העסק ומשקף את צורת ההתנהלות בו. כשאורח מגיע למשרד, במיוחד בפעם הראשונה הוא מתרשם מנראותו של המשרד ומהעיצוב שלו, מדובר ברושם ראשוני שהוא חשוב מאד ומותיר את הלך החשיבה לאורך זמן.