התקנת פרקטים בבית

כל אדם המעוניין לבצע התקנה של פרקטים בביתו, טרם הכניסה לבית חדש או בעת ביצוע שיפוץ מאסיבי, צריך לבחור את אולם התצוגה אשר בו ירכוש את הפרקטים.

חשוב לבחור במרכז מקצועי, בעל ותק של שנים רבות כמו צמרת שהוא מרכז ייחודי העוסק כבר שנים רבות בתחום הפרקטים.  

יבוא מותגים מובילים מהעולם

הניסיון רב השנים של צמרת – מרכז הפרקטים, ניתב את דרכם של מנהליה לקשור קשרי מסחר ענפים עם החברות המובילות בעולם העוסקות בייצור פרקטים. העין המקצועית שלהם הבוחנת לעומק את טיבם של המוצרים יודעת לזהות מבין שיטות הייצור ואיכות המוצר המוגמר של המפעלים השונים מוצרים שהם בטיב מעולה. הם מזהים בנקל מוצרים שהם יוצאי דופן ברמתם המקצועית, בשיטות ייצור חדשניות, בשיטות התקנה קלות, אך במקביל יוצרות שלמות כך שברור שישרתו את הלקוח לאורך שנים רבות.

זיהוי המוצרים האיכותיים בעולם וייבוא מאסיבי שלהם לישראל הציב את צמרת כמרכז המקצועי ביותר המאפשר ללקוחות לבחור בין כמה אופציות של פרקטים, לדוגמה מעץ מלא, מלמינציה, PVC  ועוד.

מקצועיות הוא שם המשחק

עיסוק רב שנים בתחום הפרקטים, הכשרות וקורסים אצל היצרנים הייחודיים ברחבי העולם יצרו רמה מקצועית ייחודית של מנהלי החברה מעל המתחרים.

לקוח המגיע לאולם התצוגה של צמרת, מקבל מידע מקיף על האופציות הרבות הקיימות, יועצי המכירות מסבירים לו על הדגמים המתאימים ביותר לצורך שלו ומלווים אותו בשלב ההתלבטויות על סוג הפרקט, בחירת הגוונים ואופן ההתקנה.

אדם רוכש פרקטים שאמורים להחזיק על הרצפה לאורך שנים רבות. מכיוון שמדובר ברכישה המתקיימת אחת לתקופה ארוכה, מקדישים לכך הן הלקוחות והן היועצים חשיבה מרובה. הם מסתכלים על הנושא מכל היבטיו כדי להגיע למסקנה הנכונה והמתאימה ביותר עבור הלקוח בהתאם לצרכיו.

אם לדוגמה לקוח מעוניין לרכוש פרקט למטבח, היועץ המקצועי יסביר לו את היתרונות ואת החסרונות בהתקנת כל אחד מסוגי הפרקטים במקום בו קיימת לעיתים רטיבות של מים עקב ההתנהלות הנורמטיבית בעת הבישול. היועץ יכוון את הלקוח לרכישת פרקט PVC שהוא עמיד למים ולא סוגים אחרים כמו למינציה שאינם מתאימים למיקום זה.

עיצוב פנים בבית הלקוח

מעצבי פנים רבים מגיעים לאולם התצוגה היוצא דופן עם לקוחותיהם כדי לגבש חשיבה בנושא הפרקטים. לרבים מהם קיימת התלבטות אם להתקין פרקטים בחדרים או אריחים. הצוות המקצועי מסביר באופן מפורט את הנוחות בהליכה על פרקט, את הטמפרטורות הנוחות ואת קלות ההתקנה והתחזוקה. במקביל מקבל כל לקוח סקירה על הסוגים השונים של הפרקטים הקיימים, הדגמים הרבים הגוונים ואפשרויות השילוב בין הפרקטים השונים ברחבי הבית.

כל לקוח מבין מהר מאד שמדובר בצוות מיומן ומנוסה המכיר את נושא הפרקטים על כל רבדיו והמידע הרב מסייע מאד בקבלת החלטות, אילו פרקטים להזמין לכל אחד מהמיקומים הנדרשים בבית או במשרד.

התקנת פרקטים

קיימים סוגי פרקטים כמו קוויק סטפ שכל לקוח בעל חוש טכני יכול להתקין אותם לבד תוך הקפדה על שמיעת הקליק המאשר כי החיבור בוצע באופן נכון. או לחילופין, אפשר להיעזר במתקינים מקצועיים שיבצעו את ההתקנה תוך פרק זמן קצר.